PCKZiU.271.2.2021
Wieliczka, dnia 02.02.2021 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2021
na zakup i dostawę artykułów biurowych, piśmienniczych i papieru kserograficznego
(NINIEJSZE ZAPYTANIE MA FORMĘ ROZEZNANIA RYNKU I NIE STANOWI ZAPYTANIA OFERTOWEGO W ROZUMIENIU PRZEPISÓW USTAWY PZP.)
Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego zwraca się z uprzejmą prośbą o oszacowanie wartości opisanego poniżej zamówienia:
I. Przedmiot zamówienia:
- Przedmiot zamówienia na zakup artykułów biurowych, piśmienniczych i papieru kserograficznego został opisany w arkuszach wycen stanowiących załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
- Właściwie wycenione arkusze wycen będą stanowiły podstawę do określenia oferowanej ceny brutto za przedmiot zamówienia.
- Wykazane w arkuszach wycen materiały biurowe zostaną dostarczone na koszt Wykonawcy na adres Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce, ul. Marszałka Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka.
II. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
30197630-1 – papier do drukowania
30192000-1 – wyroby biurowe
III. Wymagania w stosunku do Wykonawcy:
Zamawiający nie precyzuje wymagań dla Wykonawcy.
IV. Inne warunki realizacji zamówienia:
- Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy, iż nie zamierza lub zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia (jeżeli zamierza, musi określić części, które będzie powierzał podwykonawcom).
- W przypadku nie złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o którym mowa w pkt. 1 Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a oferta zostanie odrzucona.
- Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa zgodnie z załączonym projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
V. Warunki wykluczenia Wykonawcy:
Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
- pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, ze może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
VI. Kryterium oceny ofert:
100% cena
Liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena” obliczana będzie zgodnie z poniższym wzorem:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin / Cbad) x 100%,
przy czym 1% odpowiada 1 pkt.,
gdzie:
Cmin – najniższa cena wśród badanych ofert
Cbad – cena oferty badanej.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbą punktów.
Mając na uwadze Państwa doświadczenie, zwracam się z uprzejmą prośbą
o przygotowanie i przesłanie do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego kalkulacji niniejszej dostawy z użyciem formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania wraz z arkuszem wycen i projektem umowy załącznik nr 2 i 3).
Zaznaczam, że niniejsze zapytanie nie stanowi zapytania ofertowego w myśl przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i służy wyłącznie rozpoznaniu rynku. Udział w rozeznaniu rynku nie dotyczy wykonywania czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Uprzejmie proszę o przesłanie odpowiedzi do dnia 9 lutego 2021 r. do godz. 12.00 na adres: zamowienia@pckziu-wieliczka.pl
Ofertę w formie tradycyjnej należy kierować na adres: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce, 32-020 Wieliczka
ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 105 (sekretariat czynny w godzinach 8:00-13:00) – przy czym liczy się data wpływu do sekretariatu szkoły!
W przypadku niejasności w treści zapytania wyjaśnień udziela: Katarzyna Terczyńska – główny księgowy tel. 12 289 17 48.
VII. Załącznik:
- Formularz oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami.
- Arkusz wycen.
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTY
- Zarejestrowana nazwa i adres (z numerem kodu pocztowego) Wykonawcy
…...........................................................................................................
…...........................................................................................................
Nr telefonu: …................................... Nr fax:............................................
e-mail: ….................................................................................................
NIP: …............................................ Regon:.............................................
KRS........................................................................................................
- Składając ofertę na zakup i dostawę artykułów biurowych, piśmienniczych i papieru kserograficznego
1. Oferuję/oferujemy wykonanie zamówienia za cenę łączną brutto …...............
słownie:....................................................................................................
w tym podatek VAT …............ %
2. Szczegółowy opis zawarty jest w arkuszu wycen i stanowi załącznik do formularza oferty.
- Jednocześnie oświadczam, iż:
1. Nie zamierzam/zamierzam* powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia. Zamierzam powierzyć …..........................................................
…............................................................................................................
…............................................................................................................
2. Nie podlegamy/podlegamy* wykluczeniu w związku z wymogiem, iż Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
5. pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, ze może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Miejscowość: …............... Data ….............
…..........................................
Podpis(y) osób(y) upoważnionej(ych)
do reprezentowania Wykonawcy
* - niewłaściwe skreślić.
Załącznik nr 2
Arkusz wycen
Lp. |
Nazwa artykułu |
Jednostka miary |
Ilość |
Cena jednostkowa brutto w zł |
Wartość brutto w zł |
|
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
Bloczek kostka zwykły biały 8,5x8,5 cm |
szt. |
1 |
|
|
2 |
Bloczek kostka kolorowy samoprzylepny, 100 ark., 7,5x7,5 cm |
szt. |
4 |
|
|
3 |
Długopis z wkładem wymiennym, niebieski wkład |
szt. |
10 |
|
|
4 |
Wkład pasujący do ww. długopisu |
szt. |
5 |
|
|
5 |
Długopis żelowy z wymiennym wkładem Pentel energel, grubość linii pisania 0,5mm, niebieski |
szt. |
3 |
|
|
6 |
Wkład pasujący do ww. długopisu 0,5 mm kolor czerwony |
szt. |
2 |
|
|
7 |
Wkład pasujący do ww. długopisu 0,7 mm |
szt. |
2 |
|
|
8 |
Gąbka do tablic suchościeralnych |
szt. |
10 |
|
|
9 |
Gumka pentel |
szt. |
2 |
|
|
10 |
Papier A4 160g kolor Chamois (1op.-250szt) |
op. |
1 |
|
|
11 |
Klej w sztyfcie, nietoksycznyozwiększonej trwałości klejenia, zmywalny wodą 22g |
szt. |
2 |
|
|
12 |
Korektor „mysz” |
szt. |
5 |
|
|
13 |
Korektor w pisaku |
szt. |
1 |
|
|
14 |
Koszulka A4 średniej grubości, bez połysku (op.-100szt.) |
op. |
4 |
|
|
15 |
Koszulka krystaliczna A4 45 mic. (1 op.-100 szt.) |
op. |
4 |
|
|
16 |
Koperta samoprzylepna biała B-5 |
szt. |
10 |
|
|
17 |
Koperta samoprzylepna biała C-6 |
szt. |
10 |
|
|
18 |
Koperta samoprzylepna biała C-4 |
szt. |
10 |
|
|
19 |
Marker do tablic suchościeralnych, kolor czarny, czerwony, zielony, niebieski okrągła końcówka typu Snowman |
szt. |
100 - czarne |
|
|
20 |
Papier kancelaryjny w kratkę,A3 (op. – 100szt.) |
op. |
1 |
|
|
21 |
Papier kancelaryjny w linię szeroką, A3 (op.-100szt.) |
op. |
1 |
|
|
22 |
Ołówek B bez gumki |
szt. |
2 |
|
|
23 |
Papier biały uniwersalny do drukarek laserowych, atramentowych, kserokopiarek o gramaturze 80g/m2, pakowany po 500 arkuszy w formacie A4 |
ryza |
200 |
|
|
24 |
Papier biały uniwersalny do drukarek laserowych, atramentowych, kserokopiarek o gramaturze 80g/m2, pakowany po 500 arkuszy w formacie A3 |
ryza |
2 |
|
|
25 |
Papier kolorowy do drukarek A4 mix (op.-100ark.5kolorów) |
op. |
2 |
|
|
26 |
Segregator PCV ze wzmocnioną dolną krawędzią, wymienną etykietą na grzbiecie, mechanizmem z dźwignią A4 szerokość grzbietu 7 cm |
szt. |
3 – zółte, 8 – czerwone, 5 - granatowy |
|
|
27 |
Segregator PCV ze wzmocnioną dolną krawędzią, wymienną etykietą na grzbiecie, mechanizmem z dźwignią A4 szerokość grzbietu 5 cm |
szt. |
6 – zółte, 3 - granatowe |
|
|
28 |
Skoroszyt A4 PCV, przednia okładka przeźroczysta, zawieszka |
szt. |
2 |
|
|
29 |
Spinacze biurowe okrągłe małe 28mm |
op. |
2 |
|
|
30 |
Taśma klejąca bezbarwna z gilotyną typu Scotch |
szt. |
2 |
|
|
31 |
Teczka kartonowa zwykła, biała, wiązana, A4 |
szt. |
40 |
|
|
32 |
Zszywki zwykłe 24/6 |
op. |
2 |
|
|
|
OGÓŁEM MATERIAŁY BIUROWE |
- |
- |
- |
|
Zamawiający zastrzega sobie, iż podane dane mają charakter szacunkowy. Rzeczywista ilość artykułów eksploatacyjnych będzie uzgadniana przy kolejnych zamówieniach i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zamawianych przez zamawiającego w toku realizacji umowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięć ilościowych między pozycjami, w przypadku zaistnienia takich potrzeb, pod warunkiem, iż przesunięcia te nie przekroczą maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonego w umowie.
- 22021zapytanie_o_cene_materialy_biurowe-szkola.docPobierzData wczytania: 02-02-2021Rozmiar: 115 kBFormat: .doc
- wynik_materialy_biurowe22021.docPobierzData wczytania: 11-02-2021Rozmiar: 53.5 kBFormat: .doc