Wyciąg z rejestru zmian - 17 sty 2025 (11:18)
Termin składania ofert: 28-01-2025, godz: 12:00
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 5/2025 na sukcesywną dostawę środków czystości
PCKZiU.261.5.2025
Wieliczka, dnia 17.01.2025 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 5/2025
na sukcesywną dostawę środków czystości
(NINIEJSZE ZAPYTANIE MA FORMĘ ROZEZNANIA RYNKU I NIE STANOWI ZAPYTANIA OFERTOWEGO W ROZUMIENIU PRZEPISÓW USTAWY PZP. NIE PODLEGA USTAWIE PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH)
Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce zaprasza do składania ofert na opisane poniżej zamówienie:
I. Przedmiot zamówienia:
II. Termin realizacji zamówienia:
Dostawa środków czystości następować będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku.
III. Termin, miejsce i forma składania ofert::
Uprzejmie proszę o przesłanie odpowiedzi do dnia 28 stycznia 2025 r. do godz. 12.00 na adres: zamowienia@pckziu-wieliczka.pl
Ofertę w formie tradycyjnej należy kierować na adres: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce, 32-020 Wieliczka
ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 105. Sekretariat czynny w godzinach 8:00-15:00 (okres ferii: 8:00-13:00) – przy czym liczy się data wpływu do sekretariatu szkoły!
Oferty dostarczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
IV. Inne warunki realizacji zamówienia:
V. Warunki wykluczenia Wykonawcy:
Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające w szczególności na:
Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych.
VI. Kryterium oceny ofert:
100% cena
Liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena” obliczana będzie zgodnie z poniższym wzorem:
liczba punktów badanej oferty = (Cmin / Cbad) x 100%,
przy czym 1% odpowiada 1 pkt.,
gdzie:
Cmin – najniższa cena wśród badanych ofert
Cbad – cena oferty badanej.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbą punktów.
VII. Zmiana lub odwołanie postępowania:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny. W takim przypadku zawiadomi podmioty zaproszone do złożenia oferty cenowej telefonicznie lub pisemnie.
VIII. Warunki zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru:
Zamawiający zamknie postępowanie bez dokonania wyboru, jeżeli:
VIII. Sytuacje, w których oferty nie będą podlegały ocenie:
Oferty nie będą podlegały ocenie w przypadku, gdy:
IX. Zasady i konsekwencje poprawiania omyłek w ofercie
W toku badania i oceny ofert zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne nieistotne omyłki. Informację o poprawieniu omyłek zamawiający przekaże oferentowi w formie e-maila.
X. Wybór oferty:
1. W przypadku jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
2. Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe, nie będą mogły przedstawiać cen wyższych niż w złożonych ofertach.
XI. Istotne informacje:
Szczegółowe rozpoznanie tematu w zakresie przygotowania oferty leży po stronie oferentów, Dostawca w ofercie winien przewidzieć i skalkulować wszystkie niezbędne czynności niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zamówienia. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do przedmiotu zamówienia, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w zaproszeniu.
W przypadku niejasności w treści zapytania wyjaśnień udziela: Katarzyna Terczyńska – główny księgowy tel. 12 289 17 48.
XII. Załącznik:
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTY
…...........................................................................................................
…...........................................................................................................
Nr telefonu: …................................... Nr fax:............................................
e-mail: ….................................................................................................
NIP: …............................................ Regon:.............................................
KRS........................................................................................................
1. Oferuję/oferujemy wykonanie zamówienia za cenę łączną brutto …...............
słownie:....................................................................................................
w tym podatek VAT …............ %
2. Szczegółowy opis zawarty jest w arkuszu wycen i stanowi załącznik do formularza oferty.
1. Nie zamierzam/zamierzam* powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia. Zamierzam powierzyć …..........................................................
…............................................................................................................
…............................................................................................................
2. Nie podlegamy/podlegamy* wykluczeniu w związku z wymogiem, iż Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
5. pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, ze może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Miejscowość: …............... Data ….............
…..........................................
Podpis(y) osób(y) upoważnionej(ych)
do reprezentowania Wykonawcy
* - niewłaściwe skreślić.
Załącznik nr 2
Arkusz wycen
Lp. | Nazwa artykułu | Jednostka miary | Ilość | Cena jednostkowa brutto w zł | Wartość brutto w zł |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1. | Antystatyczny spray do mebli. Środek o właściwościach nabłyszczających do pielęgnacji mebli drewnianych. Pronto Wood poj.400ml. | szt. | 14 |
|
|
2. | Płyn do mycia powierzchni szklanych z atomizerem. Posiadający w swoim składzie alkohol. Clin poj.500ml | szt. | 7 |
|
|
3. | Płyn do mycia powierzchni szklanych bez atomizera. Posiadający w swoim składzie alkohol. Clin poj.500ml | szt. | 28 |
|
|
4. | Preparat w formie pianki do mycia i odkamieniania urządzeń i powierzchni sanitarnych SANIT SHINE 1L ze spryskiwaczem | szt. | 7 |
|
|
5. | Preparat w formie pianki do mycia i odkamieniania urządzeń i powierzchni sanitarnych SANIT SHINE 5L | szt | 10 |
|
|
6. | Żel do WC, usuwa kamień i rdzę, posiada w składzie środki wybielające na bazie chloru poj.1l DOMESTOS | szt. | 5 |
|
|
7. | Żel do WC, usuwa kamień i rdzę, posiada w składzie środki wybielające na bazie chloru poj.5l DOMESTOS | szt. | 3 |
|
|
8. | Mleczko do czyszczenia powierzchni100% naturalny, zapach cytrynowy CIF poj.750g | szt. | 7 |
|
|
9. | Środek do udrażniania rur i syfonów w granulkach. Zawiera aktywator aluminiowy poj.400g | szt. | 6 |
|
|
10. | Worki na odpady mocne z folii HDPE poj.35l Rolka 50 sztuk. czarne | szt. | 50 |
|
|
11. | Worki na odpady mocne z folii HDPE poj.60l Rolka 50 sztuk. czarne | szt. | 150 |
|
|
12. | Worki na odpady mocne z folii LDPE poj.160l Rolka 50 sztuk. czarne
| szt. | 100 |
|
|
| Rękawice nitrylowe rozm S, opakow. 100szt. | Szt. | 5 |
|
|
13. | Rękawice nitrylowe rozm M, opakow. 100szt. | szt. | 25 |
|
|
14. | Rękawice nitrylowe rozm L, opakow. 100szt. | szt. | 13 |
|
|
15. | Rękawice gumowe, flokowane Aloes w rozmiarach, S, w kolorze niebieskim z wewnętrzną wyściółką bawełnianą. Wykonane z gumy z dodatkiem kauczuku. |
| 10 par |
|
|
16. | Rękawice gumowe, flokowane Aloes w rozmiarach, M, w kolorze niebieskim z wewnętrzną wyściółką bawełnianą. Wykonane z gumy z dodatkiem kauczuku. | szt. | 20 par |
|
|
17. | Rękawice gumowe, flokowane Aloes w rozmiarach, L, w kolorze niebieskim z wewnętrzną wyściółką bawełnianą. Wykonane z gumy z dodatkiem kauczuku. | szt. | 20 par |
|
|
18. | Papier toaletowy celuloza, dwuwarstwowy, biały lux o średnicy rolki 19cm, gofrowany. Długość wstęgi 130m. Szerokość wstęgi 9cm. Opakowanie zgrzewka 12 sztuk | op. | 100 |
|
|
19. | Papier toaletowy makulaturowy, dwuwarstwowy, szary o średnicy rolki 19cm. Długość wstęgi 130m. Szerokość wstęgi 9cm. Opakowanie zgrzewka 12 sztuk | op. | 400 |
|
|
20. | Pojedyncze ręczniki papierowe białe ZZ karton 4000szt. Opakowanie zawiera 20 pakietów po 200 szt. Wymiar listka rozłożonego 23x25cm. | karton | 6 |
|
|
21. | Ręczniki papierowe w rolkach wyciągane ze środka, białe, dwuwarstwowe. Średnica 18-19 cm, wysokość do 20cm. Minimum 100m. | Szt. | 48 |
|
|
22. | Preparat do nabłyszczania urządzeń gastronomicznych wykonanych ze stali nierdzewnej - atomizer. Surface Care. 1l. | Szt. | 10 |
|
|
23. | Olejowy preparat czyszcząco-konserwujący do stali nierdzewnej, kwasoodpornej, szlachetnej, inoxu, aluminium oraz wszelkich stali stopowych. Eco Shine Inox Shin. 1l | Szt. | 10 |
|
|
24. | Mydło w płynie do dozowników na mydło, nawilżające, utrzymujące właściwości myjące zarówno w ciepłej jak i zimnej wodzie z preparatem ochronnym do skóry dłoni, o gęstej konsystencji. pH 5,0-8,5. Z atestem Państwowego Zakładu Higieny. 5l | szt. | 20 |
|
|
25. | Płyn z alkoholem o pomarańczowym zapachu do ręcznego i maszynowego mycia podłóg ECO SHINE FLOOR ORANGE 5l | szt. | 10 |
|
|
26. | Płyn do ręcznego mycia kuchenno-stołowych naczyń 5l | szt. | ? |
|
|
27. | Uniwersalny środek czyszczący PRIFIBASIC U500. 5l | szt. | 8 |
|
|
28. | Miotła, szczotka Vileda classica z drążkiem | szt. | 8 |
|
|
29. | Zmiotka z szufelką z gumką na powierzchni zbierającej | szt. | 9 |
|
|
30. | Płyn do mycia podłóg nadający się do zmywania maszynowego Ecofloor fresh 10l firmy PRAMOL | szt. | 2 |
|
|
31. | Zestaw Akrylowy wkład do zamiatania 100 cm + Dustmop uchwyt metalowy do mopa 100 cm + Kij aluminiowy niebieski | szt. |
|
|
|
32. | Ścierka domowa do czyszczenia na mokro jak i na sucho owym.37,5x29,5cm . Opakowanie 5 szt. | szt. | 3 |
|
|
33. | Wiadro o poj.10l, wykonane z tworzywa sztucznego z dodatkiem kopolimerów. | szt. | 3 |
|
|
34. | Szczotka do WC z podstawą, komplet | szt. | 30 |
|
|
35. | Szczotka do czyszczenia grzejników | szt | 7 |
|
|
36. | Wkład zapachowy do pisuarów | szt. | 20 |
|
|
37. | Preparat do czyszczenia monitorów, atomizer, 300ml, BLUX | szt. | 5 |
|
|
38. | Środek do usuwania śladów, kleju, gumy, tuszów ELIT 101 SPECJALIZED 0,5L | szt. | 3 |
|
|
39. | SIDOLUX Środek do ochrony i nabłyszczania – drewno 5l | szt. | 3 |
|
|
40. | Mop Numatic 40cm komplet z wkładem bawełnianym MS2
| szt. | 8 |
|
|
41. | Odświeżacz powietrza AIR WICK Magnolia i Kwiat Wiśni 300 ml | szt | 8 |
|
|
42. | Ręcznik papierowy Roll s Blue jednowarstwowy KATRIN 2580 60Mx18cm opakowanie – 12rolek | op. | 59 |
|
|
43. | Płyn do naczyń Gold citrus 5l | szt. | 30 |
|
|
44. | Zmywaki kuchenne maxi (gąbki). Opakowanie – 5szt. | op. | 50 |
|
|
45. | Ścierka ostra do szorowania mała | szt. | 20 |
|
|
46. | Druciak do naczyń metalowy ostry | szt. | 32 |
|
|
47. | Mleczko czyszczące do płyt ceramicznych Ludwik 300g | szt. | 25 |
|
|
48. | Mleczko do stali nierdzewnej Ludwik 300g | szt. | 18 |
|
|
49. | Profimax SP160 odtłuszczacz 1 litr spray | szt. | 10 |
|
|
50. | Hase grill płyn do przypaleń 1 litr rozpylacz | szt. | 10 |
|
|
51. | Dolphin stal clean B370/0,75 Professional do stali nierdzewnej 750 ml spray | szt. | 16 |
|
|
52. | Profimax SP150 odkamieniacz urządzeń kuchennych 1 litr | szt. | 3 |
|
|
53. | Płyn do czyszczenia płyt ceramicznych Tytan spray 0,5 l | szt. | 10 |
|
|
54. | Aktywny żel do usuwania przypaleń Tytan 500g | szt. | 8 |
|
|
55. | Aktywny płyn do usuwania przypaleń Tytan spray 500ml | szt. | 8 |
|
|
56. | Plyn do czyszczenia pierkarników Tytan spray 500g | szt. | 8 |
|
|
57. | Ludwik Termax żel do usuwania przypaleń 280 g | szt. | 8 |
|
|
58. | Ludwik odkamieniacz w proszku 20g | szt. | 10 |
|
|
59. | Płyn do naczyń Lucek 500ml | szt. | 20 |
|
|
60. | Mydło do rąk w plynie z pompką 500 ml “Rosa” | szt. | 24 |
|
|
61. | Pasta do czyszczenia Ola 500 g | szt. | 8 |
|
|
62. | Proszek do szorowania Yplon 1 kg | szt. | 4 |
|
|
63. | Ścierka uniwersalna 35*35 cm Paclan expert. Opakowanie – 10szt. | op. | 4 |
|
|
64. | Ścierka z mikrofibry -Home sweet home | szt. | 16 |
|
|
65. | Pułapka na mole spożywcze | szt. | 6 |
|
|
66. | Profimax SP 111 płyn do maszynowego mycia naczyń 20l | szt. | 2 |
|
|
67. | Profimax Sp121 płyn do maszynowego nabłyszczania naczyń 5 l | szt. | 4 |
|
|
68. | Tabletki do czyszczenia (odtłuszczania) ekspresów Saeco. Opakowanie – 10szt. | op. | 10 |
|
|
69. | Smar spożywczy Saeco do bloku zaparzającego 5g | szt. | 2 |
|
|
70. | Środek myjący do pieców Lainox combi Clean 3w1 5kg | szt. | 1 |
|
|
71. | Tabletki pielęgnacyjne Care Rational Self Cooking Center (150szt) | op. | 1 |
|
|
72. | Tabletki myjące do wszystkich Self Cookin Center i Combi Master (100szt) | op. | 1 |
|
|
73. | Miotła do zamiatania z trzonkiem min.120cm Spontex | szt. | 2 |
|
|
74. | Zestaw do sprzątania wiadro z wyciskaczem+mop sznurkowy z kijem | szt. | 2 |
|
|
| OGÓŁEM ŚRODKI CZYSTOŚCI | - | - | - |
|
Załącznik nr 3
UMOWA (Wzór) Nr .............
zawarta w dniu ………………………… r. w Wieliczce
pomiędzy:
Powiatem Wielickim – Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 105, w imieniu którym działa:
Maciej Filiciak – Dyrektor
Zwany dalej Zleceniodawcą,
a
………………………………………
Zwanym w treści umowy Dostawcą
o następującej treści:
W wyniku dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty Dostawcy w trybie zapytania ofertowego z dnia 17.01.2025r., znak sprawy: PCKZiU.261.5.2025 na dostawę środków czystości w 2025r. została zawarta umowa o następującej treści:
§ 1
Przedmiot umowy
1.Zamawiający zleca, a Dostawca przyjmuje do realizacji sukcesywną sprzedaż i dostawę środków czystości zawartych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 5/2025, własnym środkiem transportu do siedziby Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce, ul. Marszałka Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka w terminie do 3 dni roboczych od daty przyjęcia zamówienia. Katalog artykułów, wysokość cen poszczególnych artykułów oraz minimalne warunki techniczne przedmiotu dostawy określono w arkuszu wyceny stanowiącego część oferty Wykonawcy, który stanowi załącznik do niniejszej umowy.
§ 2
Czas trwania umowy
1.Umowa zostaje zawarta na okres tj. od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 roku.
2.Zamawiający może odstąpić od umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, o ile Dostawca wykonuje dostawy wadliwe lub w sposób sprzeczny z umową, a w szczególności dostarcza środki czystości niezgodne ze złożoną ofertą.
§ 3
Warunki realizacji
1. Podane w formularzu cenowym ilości środków czystości są wielkościami orientacyjnymi i mają jedynie charakter informacyjny. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia w zakresie ilościowym i asortymentowym środków czystości, w zależności od aktualnych potrzeb i posiadanych środków finansowych bez konsekwencji finansowych i prawnych, bądź zwiększenia w zakresie ilościowym.
2. Dostawy towaru będą odbywać się partiami, których wielkość i zakres rzeczowy będą każdorazowo określane przez Zamawiającego przy składanym zamówieniu.
Zamówienie zostanie przekazane Dostawcy e-mailem. W zamówieniu zostanie określony zakres i ilości dostawy.
3.Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1400.
4. Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemne potwierdzenie na kopii faktury, dokonane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego po sprawdzeniu ilości i jakości dostawy.
5. Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie na piśmie powiadomić Dostawcę o wadliwości towarów lub brakach ilościowych, według dostarczonej przez Dostawcę dokumentacji.
6. Do pierwszego zamówienia Dostawca dołączy karty charakterystyki środków czystości zawartych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 5/2025.
§ 4
Wartość umowy
1. Strony ustalają, iż szacunkowa wartość łącznego wynagrodzenia za przedmiot umowy wynosi: brutto ………… zł (słownie: ………………………………………….. złotych).
2. Ceny jednostkowe zaproponowane w ofercie są niezmienne przez okres realizacji umowy.
§ 5
Warunki płatności
1. Rozliczenie za przedmiot umowy odbywać się będzie fakturami VAT za wykonane dostawy po ich odbiorze przez Zamawiającego zgodnie ze złożonym zamówieniem.
2.Faktura będzie wystawiona na:
Nabywca: Powiat Wielicki, Rynek Górny2, 32-020 Wieliczka, NIP:6831742730
Odbiorca: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, Ul.Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka.
2. Zamawiający dokonywać będzie zapłaty przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
3. Za termin zapłaty uznaje się dzień, w którym Zamawiający polecił swojemu bankowi przelać na wskazane konto kwotę wynikającą z prawidłowo wystawionej faktury.
4. W przypadku błędnie wystawionej faktury przez Dostawcę, termin płatności liczy się od daty wpływu faktury korygującej do Zamawiającego.
5.Dostawcy od faktur niezapłaconych w terminie określonym w ust. 2 i 3 przysługują odsetki ustawowe.
§ 6
Kary umowne
1.Strony postanawiają, że obowiązującą je formą odszkodowania stanowią kary umowne.
2.Dostawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
3.Zamawiający zapłaci Dostawcy za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego karę umowną w wysokości 10 % wartości brutto umowy.
4.Umowa może zostać rozwiązana bez stosowania kar umownych w przypadku istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Dostawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
§ 7
Gwarancje, reklamacje
1.W razie dostarczenia artykułów wadliwych, Zamawiający zażąda od Dostawcy wymiany artykułów w ciągu 3 dni od powiadomienia na artykuły właściwe jakościowo, tj. zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. W razie odmowy wymiany artykułów na właściwe, w razie bezskutecznego upływu terminu lub w razie kolejnej dostawy artykułów niewłaściwych jakościowo, Zamawiający może naliczyć kary umowne lub odstąpić od umowy z winy Dostawcy.
2.Dostawca jest zobowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych dostarczonych towarów i bezzwłocznej wymiany towarów wadliwych.
§ 8
Zmiany do umowy
1.Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
§ 9
Postanowienia końcowe
1.Dostawca nie może powierzyć wykonania niniejszej umowy innej osobie.
2.Spory mogące wyniknąć z realizacji niniejszej umowy będą rozpatrywane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
3.W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
4.Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden egzemplarz dla Dostawcy, dwa dla Zamawiającego.
Integralną część umowy stanowią załączniki:
Załącznik nr 2 – Formularz cenowy Dostawcy.
ZAMAWIAJĄCY DOSTAWCA
............................................. ........................................
Akceptuję projekt umowy
.................................... ...............................................................................................
(miejscowość, data) (podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Dostawcy)