Wyciąg z rejestru zmian - 17 sty 2025 (11:18)

Pobierz PDFDrukuj

PCKZiU.261.5.2025

Data ogłoszenia: 17-01-2025

Termin składania ofert: 28-01-2025, godz: 12:00

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 5/2025 na sukcesywną dostawę środków czystości

 PCKZiU.261.5.2025

                                                                      Wieliczka, dnia 17.01.2025 roku

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 5/2025

na sukcesywną dostawę środków czystości

 

 (NINIEJSZE ZAPYTANIE MA FORMĘ ROZEZNANIA RYNKU I NIE STANOWI ZAPYTANIA OFERTOWEGO W ROZUMIENIU PRZEPISÓW USTAWY PZP. NIE PODLEGA USTAWIE PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH)


          Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce zaprasza do składania ofert na opisane poniżej zamówienie:

 

I. Przedmiot zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości.
  2. Wykaz środków i przewidywane ilości zostały opisane w arkuszu wycen stanowiących załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
  3. Właściwie wycenione arkusze wycen będą stanowiły podstawę do określenia oferowanej ceny brutto za przedmiot zamówienia.
  4. Wykazane w arkuszach wycen materiały biurowe zostaną dostarczone na koszt Wykonawcy na adres Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego        i Ustawicznego w Wieliczce, ul. Marszałka Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka.
  5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania zamówienia        w zakresie ilościowym i wartościowym przedmiotu zamówienia, bez prawa Dostawcy do dochodzenia roszczeń z tym faktem związanych.
  6. Zamawiający wymaga, aby wybrany Dostawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia, w której są zawarte pozostałe warunki realizacji zamówienia.
  7. Wynagrodzenie Dostawcy za poszczególne środki czystości określone na formularzach cenowych będzie niezmienne w okresie realizacji umowy.

 

II. Termin realizacji zamówienia:

Dostawa środków czystości następować będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2025 roku.

 

III. Termin, miejsce i forma składania ofert::

Uprzejmie proszę o przesłanie odpowiedzi do dnia 28 stycznia 2025 r. do godz. 12.00 na adres: zamowienia@pckziu-wieliczka.pl

Ofertę w formie tradycyjnej należy kierować na adres: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce, 32-020 Wieliczka

ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 105. Sekretariat czynny w godzinach 8:00-15:00 (okres ferii: 8:00-13:00) – przy czym liczy się data wpływu do sekretariatu szkoły!

Oferty dostarczone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

IV. Inne warunki realizacji zamówienia:

  1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia Dostawcy, iż nie zamierza lub zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia (jeżeli zamierza, musi określić części, które będzie powierzał podwykonawcom). 
  2. W przypadku nie złożenia przez Dostawcę wraz z ofertą oświadczenia o którym mowa w pkt. 1  Dostawca zostanie wykluczony z postępowania, a oferta zostanie odrzucona.

 

V. Warunki wykluczenia Wykonawcy:

Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem          i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające            w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
  5. pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, ze może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

 

Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych.

 

VI. Kryterium oceny ofert:

100% cena

 

Liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena” obliczana będzie zgodnie z  poniższym  wzorem:

liczba punktów badanej oferty = (Cmin / Cbad) x 100%,

przy czym 1% odpowiada 1 pkt.,


gdzie: 

Cmin – najniższa cena wśród badanych ofert

Cbad – cena oferty badanej.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbą punktów.

 

VII. Zmiana lub odwołanie postępowania:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub unieważnienia postępowania        w każdym czasie bez podania przyczyny. W takim przypadku zawiadomi podmioty zaproszone do złożenia oferty cenowej telefonicznie lub pisemnie.

 

VIII. Warunki zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru:

Zamawiający zamknie postępowanie bez dokonania wyboru, jeżeli:

  1. nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
  2. wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
  3. postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy.

 

VIII. Sytuacje, w których oferty nie będą podlegały ocenie:

Oferty nie będą podlegały ocenie w przypadku, gdy:

  1. zostaną złożone po upływie terminu składania ofert;
  2. treść oferty nie będzie odpowiadała treści ogłoszenia;
  3. oferent nie uzupełni dokumentów w wyznaczonym terminie (tylko najkorzystniejsza oferta);
  4. Będą zawierały błędy w obliczeniu ceny, których nie będzie można uznać za oczywistą omyłkę rachunkową.

 

IX. Zasady i konsekwencje poprawiania omyłek w ofercie

W toku badania i oceny ofert zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie            i rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne nieistotne omyłki. Informację o poprawieniu omyłek zamawiający przekaże oferentowi w formie e-maila.

 

X. Wybór oferty:

1. W przypadku jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana nie podpisze umowy   w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

2. Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe, nie będą mogły przedstawiać cen wyższych niż w złożonych ofertach.

 

XI. Istotne informacje:

Szczegółowe rozpoznanie tematu w zakresie przygotowania oferty leży po stronie oferentów, Dostawca w ofercie winien przewidzieć i skalkulować wszystkie niezbędne czynności niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zamówienia. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do przedmiotu zamówienia, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w zaproszeniu.

 

W przypadku niejasności w treści zapytania wyjaśnień udziela: Katarzyna Terczyńska – główny księgowy tel. 12 289 17 48.

 

 

XII. Załącznik:

  1. Formularz oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami.
  2. Arkusz wycen.
  3. Wzór umowy.

 

Załącznik nr 1
 

FORMULARZ OFERTY

 

  1. Zarejestrowana nazwa i adres (z numerem kodu pocztowego) Dostawcy

…...........................................................................................................

…...........................................................................................................

Nr telefonu: …................................... Nr fax:............................................

e-mail: ….................................................................................................

NIP: …............................................ Regon:.............................................

KRS........................................................................................................

 

  1. Składając ofertę na sukcesywną dostawę środków czystości


1. Oferuję/oferujemy wykonanie zamówienia za cenę łączną brutto …...............
słownie:....................................................................................................
w tym podatek VAT …............ %

2. Szczegółowy opis zawarty jest w arkuszu wycen i stanowi załącznik do formularza oferty.

 

  1. Jednocześnie oświadczam, iż:


1.  Nie zamierzam/zamierzam* powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia. Zamierzam powierzyć …..........................................................

…............................................................................................................

…............................................................................................................

2. Nie podlegamy/podlegamy* wykluczeniu w związku z wymogiem, iż  Zamówienia udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym       z nimi osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi             w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy , a wykonawcą polegające w szczególności na:

1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;

3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,

5. pozostawaniu z Wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, ze może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

 

Miejscowość: …............... Data ….............

 

…..........................................

Podpis(y) osób(y) upoważnionej(ych)
do reprezentowania Wykonawcy

* - niewłaściwe skreślić.

 

 

 

 

Załącznik nr 2

Arkusz wycen

 

Lp.

Nazwa artykułu

Jednostka miary

Ilość

Cena jednostkowa brutto w zł

Wartość brutto w zł

 

2

3

4

5

6

1.

Antystatyczny spray do mebli. Środek o właściwościach nabłyszczających do pielęgnacji mebli drewnianych.  Pronto Wood        poj.400ml.

szt.

14

 

 

2.

Płyn do mycia powierzchni szklanych z atomizerem. Posiadający w swoim składzie alkohol.                                      Clin      poj.500ml

szt.

7

 

 

3.

Płyn do mycia powierzchni szklanych bez atomizera. Posiadający w swoim składzie alkohol.                                      Clin      poj.500ml

szt.

28

 

 

4.

Preparat w formie pianki do mycia i odkamieniania urządzeń i powierzchni sanitarnych SANIT SHINE 1L ze spryskiwaczem

szt.

7

 

 

5.

Preparat w formie pianki do mycia i odkamieniania urządzeń i powierzchni sanitarnych SANIT SHINE 5L

szt

10

 

 

6.

Żel do WC, usuwa kamień i rdzę, posiada w składzie środki wybielające na bazie chloru poj.1l DOMESTOS

szt.

5

 

 

7.

Żel do WC, usuwa kamień i rdzę, posiada w składzie środki wybielające na bazie chloru poj.5l DOMESTOS

szt.

3

 

 

8.

Mleczko do czyszczenia powierzchni100% naturalny, zapach cytrynowy   CIF            poj.750g                                                                        

szt.

7

 

 

9.

Środek do udrażniania rur i syfonów w granulkach.

Zawiera aktywator aluminiowy                poj.400g

szt.

6

 

 

10.

Worki na odpady mocne z folii HDPE    poj.35l

Rolka 50 sztuk. czarne

szt.

50

 

 

11.

Worki na odpady mocne z folii HDPE    poj.60l

Rolka 50 sztuk. czarne

szt.

150

 

 

12.

Worki na odpady mocne z folii LDPE poj.160l

Rolka 50 sztuk. czarne

 

szt.

100

 

 

 

Rękawice nitrylowe                                rozm S,                     opakow. 100szt.                                               

Szt.

5

 

 

13.

Rękawice nitrylowe                                rozm M,                     opakow. 100szt.                                                

szt.

25

 

 

14.

Rękawice nitrylowe                                rozm L,                     opakow. 100szt.                                               

szt.

13

 

 

15.

Rękawice gumowe, flokowane Aloes w rozmiarach, S, w kolorze niebieskim z wewnętrzną wyściółką bawełnianą. Wykonane z gumy z dodatkiem kauczuku.

 

10 par

 

 

16.

Rękawice gumowe, flokowane Aloes w rozmiarach, M, w kolorze niebieskim z wewnętrzną wyściółką bawełnianą. Wykonane z gumy z dodatkiem kauczuku.

szt.

20 par

 

 

17.

Rękawice gumowe, flokowane Aloes w rozmiarach, L, w kolorze niebieskim z wewnętrzną wyściółką bawełnianą. Wykonane z gumy z dodatkiem kauczuku.

szt.

20 par

 

 

18.

Papier toaletowy celuloza, dwuwarstwowy, biały lux o średnicy rolki 19cm, gofrowany. Długość wstęgi 130m. Szerokość wstęgi 9cm.                         Opakowanie zgrzewka 12 sztuk

op.

100

 

 

19.

Papier toaletowy makulaturowy, dwuwarstwowy, szary o średnicy rolki 19cm. Długość wstęgi 130m. Szerokość wstęgi 9cm.                            Opakowanie zgrzewka 12 sztuk

op.

400

 

 

20.

Pojedyncze ręczniki papierowe białe ZZ karton 4000szt. Opakowanie zawiera 20 pakietów po 200 szt. Wymiar listka rozłożonego 23x25cm.

karton

6

 

 

21.

Ręczniki papierowe w rolkach wyciągane ze środka, białe, dwuwarstwowe. Średnica 18-19 cm, wysokość do 20cm. Minimum 100m.

Szt.

48

 

 

22.

Preparat do nabłyszczania urządzeń gastronomicznych wykonanych ze stali nierdzewnej - atomizer. Surface Care. 1l.

Szt.

10

 

 

23.

Olejowy preparat czyszcząco-konserwujący do stali nierdzewnej, kwasoodpornej, szlachetnej, inoxu, aluminium oraz wszelkich stali stopowych. Eco Shine Inox Shin. 1l

Szt.

10

 

 

24.

Mydło w płynie do dozowników na mydło, nawilżające, utrzymujące właściwości myjące zarówno w ciepłej jak i zimnej wodzie z preparatem ochronnym do skóry dłoni, o gęstej konsystencji. pH 5,0-8,5. Z atestem Państwowego Zakładu Higieny. 5l

szt.

20

 

 

25.

Płyn z alkoholem o pomarańczowym zapachu do ręcznego i maszynowego mycia podłóg ECO SHINE FLOOR ORANGE 5l

szt.

10

 

 

26.

Płyn do ręcznego mycia kuchenno-stołowych naczyń 5l

szt.

?

 

 

27.

Uniwersalny środek czyszczący PRIFIBASIC U500. 5l

szt.

8

 

 

28.

Miotła, szczotka Vileda classica z drążkiem

szt.

8

 

 

29.

Zmiotka z szufelką z gumką na powierzchni zbierającej

szt.

9

 

 

30.

Płyn do mycia podłóg nadający się do zmywania maszynowego Ecofloor fresh 10l firmy PRAMOL

szt.

2

 

 

31.

Zestaw Akrylowy wkład do zamiatania 100 cm + Dustmop uchwyt metalowy do mopa 100 cm + Kij aluminiowy niebieski

szt.

 

 

 

32.

Ścierka domowa do czyszczenia na mokro jak i na sucho owym.37,5x29,5cm .      Opakowanie 5 szt.

szt.

3

 

 

33.

Wiadro o poj.10l, wykonane z tworzywa sztucznego z dodatkiem kopolimerów.

szt.

3

 

 

34.

Szczotka do WC z podstawą, komplet

szt.

30

 

 

35.

Szczotka do czyszczenia grzejników

szt

7

 

 

36.

Wkład zapachowy do pisuarów

szt.

20

 

 

37.

Preparat do czyszczenia monitorów, atomizer, 300ml, BLUX

szt.

5

 

 

38.

Środek do usuwania śladów, kleju, gumy, tuszów ELIT 101 SPECJALIZED 0,5L

szt.

3

 

 

39.

SIDOLUX Środek do ochrony i nabłyszczania – drewno 5l

szt.

3

 

 

40.

Mop Numatic 40cm komplet z wkładem bawełnianym MS2

 

szt.

8

 

 

41.

Odświeżacz powietrza AIR WICK Magnolia i Kwiat Wiśni 300 ml

szt

8

 

 

42.

Ręcznik papierowy Roll s Blue jednowarstwowy KATRIN 2580 60Mx18cm opakowanie – 12rolek

op.

59

 

 

43.

Płyn do naczyń Gold citrus 5l

szt.

30

 

 

44.

Zmywaki kuchenne maxi (gąbki). Opakowanie – 5szt.

op.

50

 

 

45.

Ścierka ostra do szorowania mała

szt.

20

 

 

46.

Druciak do naczyń metalowy ostry

szt.

32

 

 

47.

Mleczko czyszczące do płyt ceramicznych Ludwik 300g

szt.

25

 

 

48.

Mleczko do stali nierdzewnej Ludwik 300g

szt.

18

 

 

49.

Profimax SP160 odtłuszczacz 1 litr spray

szt.

10

 

 

50.

Hase grill płyn do przypaleń 1 litr rozpylacz

szt.

10

 

 

51.

Dolphin stal clean B370/0,75 Professional do stali nierdzewnej 750 ml spray

szt.

16

 

 

52.

Profimax SP150 odkamieniacz urządzeń kuchennych 1 litr

szt.

3

 

 

53.

Płyn do czyszczenia płyt ceramicznych Tytan spray 0,5 l

szt.

10

 

 

54.

Aktywny żel do usuwania przypaleń Tytan 500g

szt.

8

 

 

55.

Aktywny płyn do usuwania przypaleń Tytan spray 500ml

szt.

8

 

 

56.

Plyn do czyszczenia pierkarników Tytan spray 500g

szt.

8

 

 

57.

Ludwik Termax żel do usuwania przypaleń 280 g

szt.

8

 

 

58.

Ludwik odkamieniacz w proszku 20g

szt.

10

 

 

59.

Płyn do naczyń Lucek 500ml

szt.

20

 

 

60.

Mydło do rąk w plynie z pompką 500 ml “Rosa”

szt.

24

 

 

61.

Pasta do czyszczenia Ola 500 g

szt.

8

 

 

62.

Proszek do szorowania Yplon 1 kg

szt.

4

 

 

63.

Ścierka uniwersalna 35*35 cm Paclan expert. Opakowanie – 10szt.

op.

4

 

 

64.

Ścierka z mikrofibry -Home sweet home

szt.

16

 

 

65.

Pułapka na mole spożywcze

szt.

6

 

 

66.

Profimax SP 111 płyn do maszynowego mycia naczyń 20l

szt.

2

 

 

67.

Profimax Sp121 płyn do maszynowego nabłyszczania naczyń 5 l

szt.

4

 

 

68.

Tabletki do czyszczenia (odtłuszczania) ekspresów Saeco. Opakowanie – 10szt.

op.

10

 

 

69.

Smar spożywczy Saeco do bloku zaparzającego 5g

szt.

2

 

 

70.

Środek myjący do pieców Lainox combi Clean 3w1 5kg

szt.

1

 

 

71.

Tabletki pielęgnacyjne Care Rational Self Cooking Center (150szt)

op.

1

 

 

72.

Tabletki myjące do wszystkich Self Cookin Center i Combi Master (100szt)

op.

1

 

 

73.

Miotła do zamiatania z trzonkiem min.120cm Spontex

szt.

2

 

 

74.

Zestaw do sprzątania wiadro z wyciskaczem+mop sznurkowy z kijem

szt.

2

 

 

 

OGÓŁEM ŚRODKI CZYSTOŚCI

-

-

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 3

                                                                                      

UMOWA (Wzór) Nr .............

 

zawarta w dniu ………………………… r. w Wieliczce

 

pomiędzy:

Powiatem Wielickim – Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 105, w imieniu którym działa:

Maciej Filiciak – Dyrektor

Zwany dalej Zleceniodawcą,

 

a

 

………………………………………

Zwanym w treści umowy Dostawcą

 

 

o następującej  treści:

 

W wyniku dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty Dostawcy w trybie zapytania ofertowego z dnia 17.01.2025r., znak sprawy: PCKZiU.261.5.2025 na dostawę środków czystości w 2025r. została zawarta umowa o następującej treści:

                   

§ 1

Przedmiot umowy

                   

1.Zamawiający zleca, a Dostawca przyjmuje do realizacji sukcesywną sprzedaż          i dostawę środków czystości zawartych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 5/2025, własnym środkiem transportu do siedziby Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce, ul. Marszałka Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka w terminie do 3 dni roboczych od daty przyjęcia zamówienia. Katalog artykułów, wysokość cen poszczególnych artykułów oraz minimalne warunki techniczne przedmiotu dostawy określono w arkuszu wyceny stanowiącego część oferty Wykonawcy, który stanowi załącznik do niniejszej umowy.

 

§ 2

Czas trwania umowy

                   

1.Umowa zostaje zawarta na okres tj. od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 roku.

2.Zamawiający może odstąpić od umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, o ile Dostawca wykonuje dostawy wadliwe lub w sposób sprzeczny z umową, a                 w szczególności dostarcza środki czystości niezgodne ze złożoną ofertą.

                   

§ 3

Warunki realizacji

 

1. Podane w formularzu cenowym ilości środków czystości są wielkościami orientacyjnymi i mają jedynie charakter informacyjny. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia w zakresie ilościowym i asortymentowym środków czystości, w zależności od aktualnych potrzeb i posiadanych środków finansowych bez konsekwencji finansowych i prawnych, bądź zwiększenia w zakresie ilościowym.  

2. Dostawy towaru będą odbywać się partiami, których wielkość i zakres rzeczowy będą każdorazowo określane przez Zamawiającego przy składanym zamówieniu.

Zamówienie zostanie przekazane Dostawcy e-mailem. W zamówieniu zostanie określony zakres i ilości dostawy.

3.Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1400.

4. Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemne potwierdzenie na kopii faktury, dokonane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego po sprawdzeniu ilości        i jakości dostawy.

5. Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie na piśmie powiadomić Dostawcę         o wadliwości towarów lub brakach ilościowych, według dostarczonej przez Dostawcę dokumentacji.

6. Do pierwszego zamówienia Dostawca dołączy karty charakterystyki środków czystości zawartych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 5/2025.

 

§ 4

Wartość umowy

                   

1. Strony ustalają, iż szacunkowa wartość łącznego wynagrodzenia za przedmiot umowy wynosi: brutto ………… zł (słownie: ………………………………………….. złotych).

2. Ceny jednostkowe zaproponowane w ofercie są niezmienne przez okres realizacji umowy.

                   

 

§ 5

Warunki płatności

                   

1. Rozliczenie za przedmiot umowy odbywać się będzie fakturami VAT za wykonane dostawy po ich odbiorze przez Zamawiającego zgodnie ze złożonym zamówieniem.

2.Faktura będzie wystawiona na:

Nabywca: Powiat Wielicki, Rynek Górny2, 32-020 Wieliczka, NIP:6831742730

Odbiorca: Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, Ul.Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka.

2. Zamawiający dokonywać będzie zapłaty przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.

3. Za termin zapłaty uznaje się dzień, w którym Zamawiający polecił swojemu bankowi przelać na wskazane konto kwotę wynikającą z prawidłowo wystawionej faktury.

4. W przypadku błędnie wystawionej faktury przez Dostawcę, termin płatności liczy się od daty wpływu faktury korygującej do Zamawiającego.

5.Dostawcy od faktur niezapłaconych w terminie określonym w ust. 2 i 3 przysługują odsetki ustawowe.

 

§ 6

Kary umowne

                   

1.Strony postanawiają, że obowiązującą je formą odszkodowania stanowią kary umowne.

2.Dostawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:

  • za zwłokę w realizacji przedmiotu umowy w wysokości 0,2 % wartości brutto umowy za każdy dzień zwłoki,
  • za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Dostawcy w wysokości 10 % wartości brutto umowy.

3.Zamawiający zapłaci Dostawcy za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego karę umowną w wysokości 10 % wartości brutto umowy.

4.Umowa może zostać rozwiązana bez stosowania kar umownych w przypadku istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Dostawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

 

§ 7

Gwarancje, reklamacje

 

1.W razie dostarczenia artykułów wadliwych, Zamawiający zażąda od Dostawcy wymiany artykułów w ciągu 3 dni od powiadomienia na artykuły właściwe jakościowo, tj. zgodne z opisem przedmiotu zamówienia. W razie odmowy wymiany artykułów na właściwe, w razie bezskutecznego upływu terminu lub w razie kolejnej dostawy artykułów niewłaściwych jakościowo, Zamawiający może naliczyć kary umowne lub odstąpić od umowy z winy Dostawcy.

2.Dostawca jest zobowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych dostarczonych towarów i bezzwłocznej wymiany towarów wadliwych.

 

§ 8

Zmiany do umowy

                   

1.Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.

2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

                                      

§ 9

Postanowienia końcowe

 

1.Dostawca nie może powierzyć wykonania niniejszej umowy innej osobie.

2.Spory mogące wyniknąć z realizacji niniejszej umowy będą rozpatrywane przez sąd właściwy dla  siedziby Zamawiającego.

3.W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.

4.Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, jeden egzemplarz dla Dostawcy, dwa dla Zamawiającego.

 

                                                                              

Integralną część umowy stanowią załączniki:

Załącznik nr 2 – Formularz cenowy Dostawcy.

 

                 

              ZAMAWIAJĄCY                                                        DOSTAWCA

 

 

                             

        .............................................                           ........................................

 

 

                                                              

Akceptuję projekt umowy

 

 

 

 

 

 

 

....................................                    ...............................................................................................

    (miejscowość, data)                              (podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Dostawcy)

 

 


Data publikacji: 17.01.2025 (11:18)Data aktualizacji: 17.01.2025 (11:18)
Osoba publikująca: Mariusz GrzesińskiOsoba modyfikująca: Mariusz Grzesiński
Autor: Mariusz Grzesińskiliczba wejść: 66
28 sty 2025 (21:43)Mariusz Grzesiński»PCKZiU.261.5.2025
28 sty 2025 (21:42)Mariusz Grzesiński»PCKZiU.261.5.2025
17 sty 2025 (11:18)Mariusz Grzesiński»PCKZiU.261.5.2025

Przejdź do góry strony